ê_ê

Hello ! :)
Idag har jag vart i skolan :) Vi gjorde inte så mycket, på fysiken
skulle vi göra nån enkät för vi ska få varsin dator i skolan till hösten, och
när man var klar med det fick man gå upp till musiken och kolla på lite musikvideos.
Sen hade vi matte och då gjorde vi inte så mycket, vi lämnade in våra böcker :)
På idrotten hade vi brännboll och till mat blev det mackor med vitlöksbröd :D
I Love It ! ♥ Och på engelskan fick vi glass och lekte nån lek :)
Rätt skön dag ;) Imon ska vi inte göra någonting heller :)
Snart ska jag till tandläkarn och sen är det träning :) Är inte så sugen på att träna idag
men det brukar alltid bli kul när man väl är där :)
Nu är det bara 1 dag kvar av 7:an ! :D Men nästa termin får vi betyg :/
Längtar till Måndag då vi åker till Ronneby :)
Vi skulle ha halv 8 hos mig  där i Michaelas sommarstuga :)
Men vi får nog ta bussen dit :/ Vi skulle till Ronneby Brunn också !
Nu ska jag äta frallor och sen sticker jag till Tandläkarn.




Från förra halv 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0